Motorola Solutions je 2016. pokrenula projekat jačanja i razvoja svoje prodajne mreže. Tražili su partnera koji bi mogao da osnaži učesnike da kontaktiraju nove i klijente iz industrija u kojima su ređe bili prisutni. Da bi to ostvarili bilo je neophodno da se radi na razvoju veština komunikacije, kako upravljati komunikacijom sa zahtevnim klijentima, kako se nositi sa različitim karakterima, kako pregovarati, kako maksimalno efikasno iskoristiti sastanak sa ciljem povećanja prodaje.
Prvih 6 učesnika tog programa za prve dve godine, ne samo da su uspeli da uvećaju svoj portfolio, skrate vreme trajanje sastanaka već su uspeli da se primenom stečenog znanja i razmenjenog iskustva bolje pozicioniraju u svojim organizacijama, kao i da unaprede kvalitet života boljim balansiranjem privatnog i poslovnog. Pojedini su čak svoju karijeru nastavili daljim napredovanjem u drugim kompanijama i višim pozicijama.
Iako iz konkurentskih kompanija, učesnici programa razvili su visok nivo međusobnog poverenja, poštovanja i takmičarskog duha koji je takođe doprineo da se odrazi na poslovne rezultate svakog pojedinca.
Do danas je ovaj program kao i modifikovane verzije istog prošlo više od 200 partnera i zaposlenih Motorola Solutions koji posluju širom Evrope, Afrike i Bliskog Istoka.